اول آگوست، روز جهانی عدم فرزندآوری

اول آگوست، روز جهانی عدم فرزندآوری

برمش/ اول آگوست، به عنوان روز جهانی عدم فرزندآوری شناخته می‌شود. این روز به کسانی که به طور آگاهانه تصمیم به نداشتن فرزند گرفته‌اند، اختصاص دارد. هر فردی که این انتخاب را کرده است، دلایل و انگیزه‌های خاص خود را دارد، و هدف این روز، احترام به این تصمیمات و تأکید بر عدم قضاوت است.

در جامعه‌ای که غالباً فشارها و انتظارات زیادی در مورد فرزندآوری وجود دارد، این روز فرصتی است برای تجلیل از انتخاب‌هایی که ممکن است کمتر شناخته شده یا درک شده باشند. ما باید به این انتخاب‌ها احترام بگذاریم و از قضاوت‌های نادرست و فشارهای اجتماعی پرهیز کنیم.

به یاد داشته باشیم که تصمیمات مربوط به خانواده و فرزندآوری، مسائل شخصی و فردی هستند و باید با درک و احترام به آنها نگریسته شود. روز جهانی عدم فرزندآوری، یادآور این است که هر فردی حق دارد مسیر زندگی خود را بر اساس نیازها و باورهای خود انتخاب کند.

عدم فرزند آوری در جامعه های سنتی، تصمیمی است بسیار شجاعانه و سایر افراد جامعه لازم است با احترام گذاشتن به این تصمیم، به حق انتخاب افراد احترام قائل شوند و تفاوت های فکری که در جامعه وجود دارد را محترم بشمارند.

#برمش_صدای_زنان_بلوچستان

Bramsh-Balochistan woman’s voice

تلاش برای دستیابی به برابری جنسیتی و رفع هر گونه تبعیض و پیشبرد فعالیتها بر بنیاد حقوق بشر سازمان ملل میتوانید از طریق لینک های زیر با بِرَمْش همراه باشید:

وبسایت برمش :
www.Bramsh.org
Instagram:
https://www.instagram.com/bramsh_org
Telegram:
https://t.me/bramshbalochistan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا