استقبال از مهرنگ بلوچ با تجمعی چند هزار نفره در پنجگور

برمش/ امروز شنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۳، ملت بلوچ با تجمعی چند هزار نفره در شهر پنجگور واقع در شرق بلوچستان به استقبال بانُک دکتر “مهرنگ بلوچ” رفته و با ادای سوگند بر تداوم مبارزه و مقاومت در مقابل رژيم جمهوری اسلامی پاکستان و ستم این حکومت تاکید کردند.

بانک مهرنگ در بخشی از سخنرانی خود در مقابل شهروندان پنجگور گفت: “ملت بلوچ نشان داده که می‌تواند در مقابل گلوله‌های (حکومت ها) ایستادگی کند و هرگز از خواسته‌ها و حقوق خود عقب نشینی نکند.

وی خطاب به کسانی که معتقدند سازمان بلوچ یکجهتی نمی‌تواند در مقابل حکومت پاکستان ایستادگی کند گفت: “آنهایی که می‌گویند سر با سنگ نمی‌تواند بجنگد، بدانند که ملت بلوچ هزاران سر خواهد ساخت (متحد خواهد شد) و آن سنگ را خواهد شکست. ما ایمان داریم که می‌توانیم این سنگ را به تکه‌های کوچک تبدیل کنیم.”

گفتنی است که کاروان معترضان بلوچ قرار است به چندین شهر دیگر نیز که در مسیر شهر شال (کویٹه)، مرکز شرق بلوچستان هستند نیز توقف و سخنرانی کند.

#برمش_صدای_زنان_بلوچستان

Bramsh-Balochistan woman’s voice

تلاش برای دستیابی به برابری جنسیتی و رفع هر گونه تبعیض و پیشبرد فعالیتها بر بنیاد حقوق بشر سازمان ملل میتوانید از طریق لینک های زیر با بِرَمْش همراه باشید:

وبسایت برمش :
www.Bramsh.org
Instagram:
https://www.instagram.com/bramsh_org
Telegram:
https://t.me/bramshbalochistan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا