خاموشی یک‌ ساعته نور پردازی مسجد مکی زاهدان به احترام زمین

خاموشی یک‌ ساعته نور پردازی مسجد مکی زاهدان به احترام زمین

برمش/ روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، همزمان با اجرای طرح جهانی «ساعت زمین»، نور پردازی مسجد مکی زاهدان به مدت یک ساعت خاموش شد.

مسجد مکی زاهدان امسال به طرح جهانی «ساعت زمین» پیوست و همزمان با این طرح جهانی، نور پردازی مسجد مکی به احترام کره زمین و حفظ محیط زیست، به مدت یک ساعت از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ خاموش شد.

‌گفتنی است ساعت زمین یک کمپین زیست‌محیطی سالانه است که مردم را به افزایش آگاهی در مورد تغییرات آب‌وهوایی و ترویج حفظ انرژی تشویق می‌کند و با درخواست از مردم برای خاموش کردن چراغ‌های خانه‌ها و مشاغل به مدت یک ساعت در ساعت ۸.۳۰ شب به وقت محلی (در آخرین شنبه ماه مارس) توجهات جهانی را به اثرات تغییرات آب‌وهوایی جلب می‌کند.

این اقدام ساده خاموشی نماد تعهد به سیاره زمین است و باعث تغییر، الهام بخشیدن به مردم برای اتخاذ شیوه‌های زندگی پایدارتر و تشویق سیاست‌گذاران به اولویت دادن به حفظ محیط زیست می‌شود. روز ساعت زمین در نهایت مظهر این ایده است که وقتی همه با هم عمل کنند، حتی اقدامات کوچک می‌تواند به تغییرات جهانی مهم منجر شود.

#برمش_صدای_زنان_بلوچستان

تلاش برای دستیابی به برابری جنسیتی و رفع هر گونه تبعیض و پیشبرد فعالیتها بر بنیاد حقوق بشر سازمان ملل میتوانید از طریق لینک های زیر با بِرَمْش همراه باشید:

وبسایت برمش :
www.Bramsh.org
Instagram:
https://www.instagram.com/bramsh_org
Telegram:
https://t.me/bramshbalochistan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا