کشته شدن یک کودک بلوچ بر اثر تیراندازی کور نیروهای نظامی مرصاد در محور خاش به ایرانشهر

کشته شدن یک کودک بلوچ بر اثر تیراندازی کور نیروهای نظامی مرصاد در محور خاش به ایرانشهر

برمش/ شامگاه دوشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، در پی تیراندازی کور نیروهای نظامی مرصاد در محور خاش به ایرانشهر در دوراهی ایرندگان، به سمت خودروی یک خانواده بلوچ، یک کودک بلوچ جان خود را از دست داد و سه نفر نیز مجروح گردیدند.

هویت کودک کشته شده در تیراندازی نیروهای نظامی، “فاطمه بامری” یک ساله، فرزند محمد و هویت افراد مجروح شده این خانواده، “محمد بامری”، ۲۷ ساله، فرزند جان محمد، “حسن بامری”، ۳۰ ساله فرزند جان محمد و “زینب بامری”، ۲۱ساله فرزند علی، جملگی اهل محمدان ایرانشهر عنوان شده‌اند.

گفتنی است که بدنبال تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت خودروی نیروهای مرصاد، آنها اقدام به تیراندازی کور به سمت خودروی یک خانواده بلوچ کردند که در پی آن یک کودک بلوچ کشته و سه نفر دیگر از اعضای خانواده وی زخمی شده‌اند.

لازم به ذکر است که رسانه‌های حکومتی بر خلاف واقع مدعی شده‌اند که «افراد تروریست‌» به سمت خودروی شهروندان بلوچ تیراندازی کرده و باعث کشته شدن یک کودک شده‌اند.

#برمش_صدایزنان_بلوچستان

تلاش برای دستیابی به برابری جنسیتی و رفع هر گونه تبعیض و پیشبرد فعالیتها بر بنیاد حقوق بشر سازمان ملل میتوانید از طریق لینک های زیر با بِرَمْش همراه باشید:

وبسایت برمش :
www.Bramsh.org
Instagram:
https://www.instagram.com/bramsh_org
Telegram:
https://t.me/bramshbalochistan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا